پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 29 مرداد 1397

لحظه های عاشقی در عرفات

مکه مکرمه- پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت- هزاران نفر از زایران کشورمان که از عصر دیروز، مکه مکرمه را به مقصد سرزمین عرفات ترک کردند، لحظات پیش آمده را غیر قابل توصیف و وصف ناپذیر بیان کردند.
خانم کریمی زایر 50 ساله اهل استان البرز که اشک شوق  در چشمانش حلقه زده است، می گوید: رهسپار شدن به سرزمین عرفات یک احساس غیر قابل توصیف است و امیدواریم مورد عنایت خداوند و توجهات امام عصر(عج) قرار بگیریم.
وی که هیچ استرس یا اضطرابی برای ایام تشریق ندارد، ادامه می دهد: خوشبختانه همه موضوعات به ویژه زمانبندی در ایام تشریق به خوبی توضیح داده شده است؛ از خادمان و دست اندرکاران حج بابت زحمات صورت گرفته تقدیر می کنیم.
خانم فلاح زایر 60 ساله دیگری است که لحظات عزیمت به عرفات را ساعات بهشتی و زیبا می داند و می گوید: خوشبختانه با آمادگی کامل آموزشی و اطلاعات دقیق به این ایام و سرزمین عرفات وارد می شویم.
خانم انصاری زایر اهل کرج نیز توضیح می دهد: لحظات عزیمت به عرفات و منا بسیار والا و وصف ناپذیر است و احساسی ناشناخته دارم.
وی می افزاید: از دست اندرکاران ذیربط بابت شرایط فراهم شده اعم از اسکان، تغذیه و ... تشکر می کنیم.
این زایران همگی تلاش های صورت گرفته توسط دست اندرکاران حج را قابل تقدیر دانستند و برای مسئولان ذیربط آرزوی موفقیت و دعای خیر کردند.
عملیات انتقال زایران به عرفات، و منا با اتوبوس های حمل و نقل ترددی و به صورت کاملا هوشمند  انجام گرفت.

روتیتر